صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت که شرایط مالی این باشگاه به گونه‌ای نبوده است که بخواهد قراردادش را امضا کند.

به گزارش بولتن نیوز، محمد نژادمهدی در مورد عدم توافق مالی شش بازیکن ذوب‌آهن با این باشگاه که گفته می‌شود خودش هم یکی از آنهاست، اظهار داشت: در مورد سایر بازیکنان صحبت نمی‌کنم. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و در مورد خودم صحبت می‌کنم. من روز گذشته با مسئولان باشگاه مذاکره کردم، اما به توافق مالی نرسیدم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه افزود: روز گذشته به باشگاه مراجعه کردم تا قرارداد مالی‌ام را با ذوب‌آهن به امضا برسانم، اما شرایط به شکلی نبود که بتوانم قرارداد را امضا کنم. نمی‌خواهم بیش از این در مورد این موضوع صحبت کنم و به همین نکته اکتفا می‌کنم که شرایط خوب نبود. با این حال فعلاً صبر می‌کنیم تا شرایط بهتر شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: خوشبختانه تمرینات‌مان را همراه با بازیکنان دیگر تیم شروع کردیم و این تمرینات را با جدیت دنبال می‌کنیم. دیروز نیز در تمرینات شرکت کردیم و امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی را در فصل جدید تجربه کنیم.

نژادمهدی در خاتمه تصریح کرد: ان‌شاءالله مشکلات برطرف خواهد شد تا بتوانیم با قدرت در خدمت ذوب‌آهن باشیم. ذوب‌آهن باشگاه بزرگی محسوب می‌شود و پوشیدن پیراهن این تیم برای هر بازیکنی افتخار است. همه کسانی که در ذوب‌آهن حضور دارند، دلسوز  هستند و امیدوارم این تیم بتواند روزهای خوب گذشته را در این فصل هم تکرار کند
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :