صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
مربی تیم اپه تیم ملی ایران اواخر تیرماه برای انعقاد قرارداد وارد تهران خواهد شد.
به گزارش بولتن نیوز، با تصمیم مسئولان فدراسیون شمشیربازی و پس از مذاکره با گزینه‌های خارجی، مربی تیم اپه اواخر تیرماه برای انعقاد قرارداد وارد تهران خواهد شد.

گزینه اصلی هدایت تیم ملی اپه، هدایت تیم ازبکستان را در المپیک برعهده داشته و از شمشیربازان سابق تیم ملی روسیه است.

قرارداد این سرمربی از طرف مسئولان ایرانی جهت تائید ارسال شده و ظاهرا توسط گزینه هدایت تیم ملی پذیرفته شده است. همچنین فدراسیون شمشیربازی برای هدایت تیم ملی شمشیربازی در بخش فلوره با یک سرمربی ایرانی الاصل که در حال حاضر در خارج از کشور اقامت دارد مذاکراتی را انجام داده اما هنوز نهایی نشده است. در صورت عدم توافق با این گزینه، فدراسیون مذاکرات خود را با سایر گزینه‌های خارجی آغاز خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :