صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
مدافع تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در شانزدهمین دوره لیگ برتر تأکید کرد، مذاکرات خوبی با مسئولان این باشگاه تمدید قرارداد داشته است.

به گزارش بولتن نیوز، محمدرضا خانزاده  در خصوص مذاکراتی که روز گذشته با مسئولان سیاه‌جامگان داشته است، گفت: من صحبت‌هایم را با مسئولان باشگاه و همچنین اکبر میثاقیان انجام دادم و این مذاکرات خوب بود. فکر می‌کنم امروز یا فردا تصمیم نهایی را بگیرم و فکر نمی‌کنم در حال حاضر مشکل خاصی وجود داشته باشد.

وی در ادامه همچنین تصریح کرد: ما در مورد مسائل مالی و طلبی که مربوط به فصل گذشته است صحبت کردیم و در این زمینه حرف‌های مثبتی زده شد. من چند پیشنهاد هم دارم، اما اولویتم ماندن در سیاه‌جامگان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :