صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان تأکید کرد که اگر این باشگاه مشکلات مالی نداشته باشد در فصل جدید لیگ برتر نتایج خوبی خواهد گرفت.

به گزارش بولتن نیوز، محمد ناصری در مورد وضعیت سیاه‌جامگان در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و به نسبت سال گذشته تیم بهتری بسته شده است. البته چند بازیکن دیگر هم به سیاه‌جامگان اضافه خواهند شد تا تیم ما تکمیل شود. قطعاً با تیمی کامل به اردوی ترکیه خواهیم رفت.

وی در ادامه افزود: ما در دو سال اخیر هم از لحاظ فنی تیم بدی نداشتیم، ولی مشکلات مالی و نبود امکانات باعث شد تا نتایج خوبی نگیریم. مطمئناً اگر مسئولان باشگاه از تیم حمایت کنند و مشکل مالی نداشته باشیم نتایج خوبی در لیگ برتر خواهیم گرفت.

دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان با اشاره به بازگشت عین‌افشار به این تیم و رقابتی که با او برای قرار گرفتن درون دروازه خواهند داشت، گفت: جدا از ما دو نفر احتمالاً دو گلر بومی هم به تیم اضافه خواهند شد. من و عین‌افشار با یکدیگر رفیق هستیم و درحالی‌که با هم رفاقت داریم قطعاً یک رقابت سالم هم بین ما وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :