صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
به‌زودی در تمرینات شرکت می‌کنم
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که به‌زودی در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

به گزارش بولتن نیوز، محمد ایران‌پوریان درخصوص وضعیت خودش برای فصل آینده گفت: یک‌سال دیگر با تراکتورسازی قرارداد دارم. در این مدت شایعات زیادی در موردم ایجاد شد که البته این شایعات در سال‌های گذشته هم وجود داشت. همیشه گفته‌ام که اولویت اول و آخرم تراکتورسازی است. در گذشته هم این حرف را زدم و در آینده هم این حرف را خواهم زد. تراکتورسازی را دوست دارم و قبلا هم گفتم که در این تیم خواهم ماند.

وی اضافه کرد: واقعیت این است که امسال پیشنهادهای بسیار خوبی را به‌خاطر تراکتورسازی رد کردم و در گذشته هم این اتفاق رخ داده بود. یک فصل دیگر قرارداد دارم و در این تیم می‌مانم. امیدوارم روزهای خوبی را با تراکتورسازی تجربه کنم.

ایران‌پوریان درمورد غیبت در تمرینات تراکتورسازی به‌دلیل مصدومیت خاطرنشان کرد: من در این مدت روی زانویم کار کردم، چون در فصل گذشته فشار زیادی به زانویم وارد شد و مدت‌ها با مصدومیت بازی کردم. خوشبختانه الان شرایط خوبی دارم و به‌زودی در تمرینات تراکتورسازی حاضر خواهم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :