صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای برگزاری اولین تمرین این تیم صبح امروز همراه دستیارانش راهی تبریز شد.

به گزارش بولتن نیوز، تراکتورسازی برای حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر تمرینات خود را عصر امروز آغاز می‌کند.

در همین راستا یحیی گل‌محمدی  به همراه جواد منافی مربی، مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز و ... امروز راهی تبریز شدند تا به طور رسمی تمرینات تراکتورسازی از امروز آغاز شود.اولین جلسه تمرینی تراکتورسازی از ساعت 18 در زمین لشگر برگزار می‌شود.

در اولین برنامه تمرینی یحیی گل‌محمدی ساعت 11 امروز به محل تمرین تیم‌های پایه می‌رود و مسابقه منتخب آکادمی این باشگاه را مشاهده می کند تا اگر بازیکنی شرایط لازم را داشت او را برای حضور در تمرین تیم بزرگسالان انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :