صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
تیم دسته اولی نفت مسجدسلیمان، بازیکن فصل پیش سیاه‌جامگان مشهد را به خدمت گرفت.
به گزارش بولتن نیوز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان روز گذشته (جمعه) عملکرد موفقی در جذب بازیکن داشت. عباس عسکری مهاجم سیاه‌جامگان مشهد به تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیوست.

همچنین محمد علی‌نژاد مهاجم پیشین سایپا، صادق صادقی بازیکن فصل پیش فجر سپاسى شیراز و علی گودرزی بازیکن پیشین نساجی قائمشهر به جمع شاگردان محمود فکری در تیم نفت اضافه شدند. قرارداد این چهار بازیکن، یک ساله است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :