صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۰
احمد عبدالله زاده هافبک دفاعی فولاد قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
به گزارش بولتن نیوز، احمد عبدالله زاده که در زمان سرمربیگری دراگان اسکوچیچ به تیم ملی هم دعوت می شد بعد از انتقال به تراکتور و تغییر در مسیر طبیعی رشد فوتبالی امیدوار است دوباره به شرایط مناسب بازگردد. 


عبدالله زاده بعد از عقد قرارداد فولاد با رحیم زهیوی دومین خبر نقل و انتقالاتی این باشگاه را روی خروجی فولاد قرار داد.

منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :