صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که امسال در نقل‌وانتقالات سه چهار بازیکن بیشتر جذب نمی‌کنند.
به گزارش بولتن نیوز، پندار توفیقی پس از نشست با سیدرضا افتخاری و علیرضا منصوریان در باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه خوبی را برگزار کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که سه چهار بازیکن بیشتر جذب نکنیم و به همین تعداد هم بازیکن در لیست خروجی داریم.

وی در واکنش به این سؤال که تیم‌های رقیب چون پرسپولیس کار نقل‌وانتقالات‌شان به پایان رسیده، اما استقلال بازیکنی نگرفته است، گفت: استقلال برای خودش تیم می‌بندد و کاری به تیم‌های دیگر ندارد. ما دنبال ترقه و بمب نیستیم و احساسی و هیجانی بازیکن نمی‌گیریم. ما بیشتر کار اقتصادی انجام می‌دهیم.

به گزارش تسنیم، علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال نیز در پاسخ به درخواست خبرنگاران ترجیح داد، صحبتی نکند و محل باشگاه استقلال را ترک کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :