صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۰
باشگاه استقلال‌خوزستان به زودی با دو بازیکن آفریقایی قرارداد امضا خواهد کرد.
به گزارش بولتن نیوز، با تصمیم عبدالله ویسی کارهای ویزای دو بازیکن آفریقایی انجام شده است و آنها به زودی برای عقد قرارداد به ایران می‌آیند. 


گفته می‌شود یکی از این بازیکن ها شاغل در لیگ فرانسه است و قرار است به زودی وارد ایران شود تا قراردادش با استقلال‌خوزستان امضا کند. 


آبی‌های خوزستانی پیش از این برای حضور قدرتمند در لیگ هفدهم با موسی کولیبالی، عباس بوعذار و طالب ریکانی قرارداد امضا کرده بودند.

منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :