صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خدارا شکر نتیجه تلاش‌مان را گرفتیم.
به گزارش بولتن نیوز، کریم انصاری‌فرد پس از برتری 2 بر صفر تیم ایران مقابل ازبکستان گفت: خدا را شکر موفق شدیم در این دیدار به پیروزی برسیم. 6 ماه است در اردوها سخت کار می‌کنیم و زجر می‌کشیم و نتیجه آن را هم گرفتیم.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :