صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
به مناسبت شب های قدر و سالروز شهادت حضرت علی ابن ابی طالب (ع)، اجرای نمایش «جنون در ۴:۴۸» متوقف شده و خانه نمایش موقتا تعطیل است.
به گزارش بولتن نیوز، خانه نمایش اداره برنامه های تئاتر از روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد تا ۲۶ خرداد ماه تعطیل است و اجرای نمایش «جنون در ۴:۴۸» به احترام شب‌های قدر و سالروز شهادت حضرت علی (ع) متوقف و از یکشنبه ۲۷ خردادماه اجرای آن از سر گرفته می شود.

این نمایش آخرین اثر سارا کین نمایشنامه نویس بریتانیایی است که با ترجمه علی منصوری و کارگردانی علیرضا گرگانی به مدت زمان ۷۰ دقیقه اجرا می شود و در آن بازیگرانی چون نگار برلیان، سهیل میرزاآقایی، نازنین نادرپور، شیدا دوپیکر، علی مسلمی، محمدرضا عباسی، مینا همدانی و ... ایفای نقش می کنند.

خانه نمایش در میدان فردوسی، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه محمدآقا، پلاک ۳۴ واقع شده است.
منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: خانه نمایش ، تعطیل ، شب قدر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :