صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
کفاشیان نایب رییس فدراسیون فوتبال بیان داشت:
نایب رییس فدراسیون فوتبال با تبریک صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: امیدوارم هر دوره بتوانیم در جام جهانی حضور پیدا کنیم.
گروه ورزشی: علی کفاشیان در پایان دیدار تیم ملی ایران برابر ازبکستان که با پیروزی 2 بر صفر شاگردان کی‌روش و صعود به جام جهانی همراه بود اظهار کرد: این پیروزی و صعود به جام جهانی را به همه تبریک می‌گویم.
 
 
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، نایب رییس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تیم ملی یک دوره با ریاست او و یک دوره با ریاست تاج به جام جهانی صعود کرد گفت: امیدوار هستم که این روند ادامه داشته باشد و تیم ملی کشورمان بتواند به صورت پیوسته در تمام دوره‌های جام جهانی حضور پیدا کند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :