صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
دروازه‌بان فصل گذشته تیم سایپا به عضویت تیم پارس جنوبی درآمد.
به گزارش بولتن نیوز، احمد گوهری، دروازه‌بان فصل گذشته تیم سایپا که چند روز پیش با تیم پارس جنوبی جم به توافق رسیده بود، رسماً با عقد قراردادی به جمع شاگردان مهدی تارتار پیوست.

قرارداد دروازه‌بان جدید تیم پارس جنوبی با این تیم یک ساله است.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :