صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
تیم تراکتورسازی تبریز به‌خاطر محرومیت نقل‌وانتقالاتی نمی‌تواند سه بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.
به گزارش بولتن نیوز، پیش از این گفته می‌شد که تراکتورسازی پس از هفته چهارم لیگ هفدهم می‌تواند سه بازیکن آزاد بگیرد، اما با اعلام روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، سرخپوشان از گرفتن این سه بازیکن هم محروم شدند.

وثوق احمدی در این باره به تسنیم گفت که فدراسیون فوتبال برای این موضوع از فیفا استعلام گرفته و پس از رسیدن جواب استعلام آنها، مشخص شد که تراکتورسازی نمی‌تواند آن سه بازیکن آزاد را هم جذب کند.

بر این اساس، تراکتورسازان فقط می‌توانند قرارداد بازیکنان فصل گذشته خودشان را تمدید و از آنها استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :