صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴
امیدوارم بتوانم لطف هواداران را جبران کنم
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که سرمربی کروات سرخپوشان در تمام پست‌های هافبک روی او نظر دارد.
گروه ورزشی: سیامک نعمتی پس از پیوستن به پرسپولیس و امضای قرارداد دو ساله‌اش با این باشگاه اظهار داشت: پیش از این هم گفته بودم که علاقه شدیدی به پرسپولیس دارم. خوشحالم که به پرسپولیس پیوستم و امیدوارم همانطور که فصل گذشته، فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم در این فصل هم بتوانیم کنار هم اتفاقات خوبی رقم بزنیم و دل هواداران را شاد کنیم.
 
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی در پاسخ به این سؤال که در پرسپولیس در چه پستی بازی خواهد کرد، گفت: پس اصلی من در فصل گذشته هافبک چپ بود، اما آقای برانکو در تمام پست‌های هافبک روی من نظر دارد. امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص هواداران این تیم خاطرنشان کرد: هواداران پیش از حضور من در پرسپولیس لطف‌شان را نشان دادند و محبت آنها را از نزدیک دیده‌ام. امسال بیشتر در کنار این هواداران خواهم بود و امیدوارم بتوانم لطف آنها را جبران کنم.

برچسب ها: نعمتی ، پرسپولیس ، برانکو

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :