صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
سخنگوی اورژانس تهران با اشاره به تصادف شدید وانت‌ نیسان با مینی‌بوس در شهرک فیروزآباد ورامین، گفت: در اثر این حادثه 7 نفر مصدوم شدند.
به گزارش بولتن نیوز، حسن عباسی در ارتباط با جزئیات تصادف وانت‌ نیسان با مینی‌بوس در ورامین، اظهار داشت: این حادثه ساعت 7:46 صبح امروز در محور ورامین ـ شهرک فیروزآباد به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه این حادثه سبب مصدومیت 7 مسافر شده است، افزود: با دریافت خبر این تصادف توسط سامانه 115 اورژانس تهران بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از ناحیه جنوب اورژانس تهران به صحنه حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس تهران خاطرنشان کرد: 7 مصدوم حادثه شامل 2 آقا و 5 خانم بوده که از نواحی مختلف بدن دچار مصدومیت شدند، لذا با اقدامات درمانی اولیه این مصدومان به بیمارستان شهدای هفتم تیر انتقال یافتند.

منبع: جام جم آنلاین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :