صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
فیلمبرداری جدیدترین فیلم سینمایی داریوش جهانگیری به پایان رسید.
به گزارش بولتن نیوز، داریوش جهانگیری کارگردان سینما با اشاره به آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «نامه‌های تا خورده»گفت: فیلمبرداری بخش نهایی این اثر که در خرمشهر بود که به پایان رسید و کارهای فنی و تدوین آن به زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: تدوین این فیلم به علت داشتن پلان‌های فراوان مستند، جبهه و جنگ و...سخت و زمانبر خواهد بود از طرفی چون هدف ما نمایش در جشنواره فیلم فجر است با حوصله و صبر پیش خواهیم رفت و عجله‌ای نداریم و کیفیت بالا هدف اصلی ماست.

وی ادامه داد: سعی کردیم با ساخت «نامه‌های تاخورده» فیلمی متفاوت در ژانر جنگی برای جشنواره آماده کنیم و امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

گفتنی است؛ «نامه‌های تاخورده»، با محوریت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار است.  
  
این اثر به شکلی مبدعانه موضوع حج و زیارت و خانه خدا را با قهرمانان دفاع مقدس حج نرفته به نویسندگی و کارگردانی داریوش جهانگیری و تهیه‌کنندگی مشترک او با مهدی کریمی و با بازی جواد حمیدی روایت می‌کند.   
  
قهرمان این داستان کارمند بازنشسته اداره ورزش، معلولان و جانبازان است که همزمان با بازنشستگی و حین تحویل اتاق به مسئول جدید، با بسته‌ای نامه جا مانده از زمان تعاون و دفاع مقدس روبرو می‌شود و ناگزیر بین رفتن و ماندن، به ملاقات صاحبان نامه‌‌ها می‌رود و سفر زیارتی و طواف او از کشورش آغاز می‌شود و ...
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :