صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان از تمدید قرارداد چند بازیکن این تیم در روزهای آینده خبر داد.
به گزارش بولتن نیوز، علی عباسی  درباره وضعیت نقل و انتقالات سیاه جامگان اظهار داشت: امروز قرارداد حسین بادامکی را به مدت یک سال دیگر تمدید کردیم و تا فردا شب (چهارشنبه) قرارداد چند بازیکن دیگر نیز تمدید خواهد شد.
وی افزود: یرکوویچ هفته آینده به مشهد می آید و به احتمال خیلی زیاد ماندنی است. همچنین در حال برنامه ریزی برای جذب بازیکنان موردنظر هستیم.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :