صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در فصل گذشته گفت: با یکی دو تیم در حال مذاکره هستم و تا هفته آینده تکلیفم مشخص خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز، بهادر عبدی درخصوص وضعیت فعلی‌اش برای فصل آینده گفت: در حال حاضر از یکی دو تیم پیشنهاد دارم و تا یک هفته دیگر وضعیت من مشخص خواهد شد. متأسفانه فصل گذشته برای من بسیار بد بود و بابت از دست دادن پدر و مادرم ضربه بدی در زندگی خوردم. هنوز هم با این اتفاق کنار نیامده‌ام و فکر نمی‌کنم دیگر آن آدم سابق باشم، ولی با این حال باید چنین شرایطی را تحمل کنم. واقعاً برای من فوتبال ارزش زیادی ندارد و حتی بعد از این اتفاق می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم.

وی در ادامه افزود: من قصد داشتم فوتبال را کنار بگذارم، اما با اصرار خواهرم بازی کردم. آقای جلالی هم لطف داشت و مرا متقاعد کرد تا دوباره در تمرینات پیکان حاضر شوم. بعد از مدتی هم به صنعت نفت رفتم و فیروز کریمی هم به من کمک کند تا خودم را پیدا کنم. من از لطف او هم ممنون هستم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

عبدی در خاتمه تصریح کرد: نیم‌فصل بدی در صنعت نفت نداشتم و در چند پست مختلف بازی کردم. تا جایی که امکان داشت برای موفقیت صنعت نفت تلاش کردم و امیدوارم که هواداران این تیم که عاشق صنعت نفت هستند همیشه خوشحال باشند. من برای این تیم در فصل آینده آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: عبدی ، صنعت نفت ، خداحافظی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :