صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
علی لهراسبی و سعید شهروز از جمله خوانندگانی هستند که پس از ماه مبارک رمضان در سالن‌های مختلف به اجرای برنامه می‌پردازند.
به گزارش بولتن نیوز، بعد از ماه مبارک رمضان تعدادی از خواننده‌ها و گروه‌های موسیقی مختلف در ژانرهای متفاوت در سالن‌های مختلف شهر تهران به اجرای برنامه می‌پردازند.

در گزارش زیر به این گروه‌ها و خواننده‌های عرصه موسیقی می‌‌پردازیم.

** علی لهراسبی

علی لهراسبی 5 تیر در دو نوبت و در ساعت‌های 18:00 و 21:30 در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد روی صحنه می‌رود.


** گروه کاکوبند

گروه موسیقی کاکوبند 12 تیر در ساعت‌های 19:00 و 22:00 در سالن میلاد نمایشگاه با طرفداران خود دیدار می‌کند.


** فریدون آسرایی

فریدون آسرایی 9 تیر در دو نوبت و در ساعت‌های 18:30 و 21:30 در برج میلاد می‌خواند.


** رضا یزدانی

رضا یزدانی نیز پس از 4 سال در 15 تیرماه در ساعت‌های 18:30 و 22:00 در برج میلاد روی صحنه می‌رود.


** امید حاجیلی

امید حاجیلی 20 و 21 تیر در دو نوبت 19:00 و 22:00 در سالن میلاد نمایشگاه به اجرای برنامه می‌پردازد.


** سعید شهروز

سعید شهروز 22 تیر ساعت 21:30 در کاخ نیاوران با مخاطبان موسیقی خود دیدار می‌کند.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها: کنسرت ، خواننده ، موسیقی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :