صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
سنگربان اصلی تیم فوتبال سپیدرود رشت از این تیم جدا شد.
به گزارش بولتن نیوز، سید محمد حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از پایان قرارداد یک ساله خود با این تیم، ظهر امروز (چهارشنبه) پس از مذاکره با مسئولان باشگاه بادران، قرارداد خود را با این تیم امضا کرد و به جمع نارنجی‌پوشان بادران پیوست.

حسینی در تیم‌هایی همچون مس کرمان، ابومسلم مشهد، گسترش فولاد تبریز، نساجی مازندران و نیروی زمینی تهران عضویت داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :