صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
مدیر شبکه سه:
مدیر شبکه سه سیما از تحولات بسیار جدی در ساختار و محتوای سری جدید برنامه تلویزیونی «هفت» خبر دارد.
به گزارش بولتن نیوز، «علی‌اصغر پورمحمدی» در حاشیه بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «پنچری» درباره سری جدید برنامه هفت گفت: این برنامه قطعا پس از ماه رمضان به روی آنتن خواهد رفت و در سری جدید با تغییرات بسیاری در ساختار و محتوا روبرو خواهیم بود.


وی ادامه داد: در سری جدید برنامه سه بخش دارد و اجرای هر بخش هم بر عهده یک مجری خواهد بود و می‌توان گفت که در مجموع برنامه با 3 مجری به روی آنتن خواهد رفت که هنوز مشخص نشده است.

پورمحمدی همچنین اظهارداشت: منتقد برنامه دیگر آقای فراستی نخواهد بود و ایشان جای خود را به سیدمحمد حسینی خواهد دارد. آقای حسینی قبلا هم در برنامه بوده‌اند و به عنوان منتقد حضور داشته‌اند.


منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :