صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
هافبک تیم فوتبال استقلال با حکم کمیته انضباطی از حضور در میادین رسمی محروم شد.
به گزارش بولتن نیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، بهنام برزای هافبک استقلال را به دلیل پرداخت نکردن حق و حقوق مدیربرنامه‌هایش از حضور در بازی‌های رسمی محروم کرد.

تا زمانی که برزای نتواند رضایت مدیربرنامه‌ خود را جلب کند، حق حضور در میادین رسمی را نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: استقلال ، محروم ، انضباطی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :