صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
مدافع آلمانی باواریایی‌ها نسبت به توجه آبی‌پوشان لندنی به وی واکنش نشان داد.
به گزارش بولتن نیوز، باشگاه چلسی به دنبال تقویت دفاع میانی خود است، از این‌رو وضعیت ژروم بواتنگ، مدافع باسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ را زیرنظر دارد تا در صورتی که موفق به جذب ویرگیل فن‌دایک، مدافع هلندی ساوتهمپتون نشود، به سراغ جذب وی بروند. فن‌دایک مورد توجه باشگاه منچسترسیتی هم قرار دارد، بازیکنی که ساوتهمپتون 50 میلیون پوند روی او قیمت‌گذاری کرده است.

بواتنگ در گفت‌وگو با روزنامه آلمانی «بیلد» در پاسخ به این پرسش که «آیا فصل بعد هم برای بایرن مونیخ بازی خواهی کرد؟» گفت: هیچ برنامه‌ریزی نکرده‌ام. باشگاه‌های کمی در دنیا هستند که هم‌طراز باشگاه بایرن مونیخ باشند. از اینکه در فصل اخیر خیلی فرصت بازی کردن پیدا نکردم، خوشحال نیستم و این طبیعی است. حالا هم در پیش‌فصل تمام تمرکزم را روی ریکاروی بر مصدومیتی که در بازی مقابل فرایبورگ دچار آن شدم، خواهم گذاشت تا با آمادگی کامل فصل آینده را آغار کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: بواتنگ ، چلسی ، آبی‌پوشان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :