صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
مدافع تیم تراکتورسازی پس از مذاکره با مدیرعامل این باشگاه، با این تیم به توافق نرسید.
به گزارش بولتن نیوز، خالد شفیعی عصر روز گذشته(یکشنبه) با حضور در دفتر مصطفی آجورلو مذاکراتی با او انجام داد، اما در این جلسه دو طرف به توافقی نرسیدند.

خالد شفیعی در این جلسه علاوه بر اینکه درخواست کرده مبلغ قرارداد سال گذشته‌اش به طور کامل تسویه شود، درخواست کرد بخشی از قرارداد جدیدش به صورت نقدی هم به وی داده شود.

همین موضوع باعث شد که مذاکرات خالد شفیعی و تراکتورسازی به بن‌بست بخورد و توافقی بین دو طرف صورت نگیرد. مدافع تیم تراکتورسازی قرار است طی روزهای آینده بار دیگر به دفتر مدیرعامل این باشگاه مراجعه کرده و با او صحبت کند.

قرارداد شفیعی با تراکتورسازی به اتمام رسیده و حالا او بازیکن آزاد است. تراکتورسازان به خاطر محرومیت از حضور در نقل و انتقالات نمی‌توانند بازیکن جدید به خدمت بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :