صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
پلی‌آف بوندس‌لیگای آلمان
قهرمان سابق بوندس‌لیگا با حضور بازیکن ایرانی‌اش جشن بقا در بوندس‌لیگای یک آلمان را برگزار کرد.
به گزارش بولتن نیوز، تیم ولفسبورگ در حضور 22 دقیقه‌ای اشکان دژاگه، ملی‌پوش کشورمان بازی برگشت پلی‌آف بوندس‌لیگا را با برتری یک بر صفر در خانه  اینتراخت برانشوایگ به پایان رساند و در سطح اول فوتبال آلمان ماندنی شد.

 ویرینیا در دقیقه 49 تنها گل بازی را به ثمر رساند تا ولفسبورگ با تکرار برتری یک بر صفر بازی رفت در مجموع 2 بر صفر پیروز و در بوندس‌لیگای یک ماندنی شود.

 در این بازی اشکان دژاگه از دقیقه 68 به جای ویرینیای گلزن به بازی آمد تا سهمی در بقای تیمش داشته باشد.ضمن اینکه «سایور» از برانشوایگ در دقیقه 82 از بازی اخراج شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: ولفسبورگ ، پلی‌آف ، آلمان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :