صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
باشگاه ذوب‌آهن خواهان حفظ مهدی رجب‌زاده است تا برای فصل بعد هم از این بازیکن استفاده کند.
به گزارش بولتن نیوز،  باشگاه ذوب‌آهن به کاپیتان فصل گذشته این تیم پیشنهاد داده قراردادش را برای فصل آینده تمدید کند. قرار است در روزهای آینده طرفین در مورد فصل آینده با یکدیگر مذاکره کنند و اگر اتفاق خاصی نیفتد او به زودی قراردادش را با ذوب‌آهن تمدید خواهد کرد.

مسئولان این باشگاه قصد دارند نام سرمربی فصل آینده این تیم را تا آخر هفته اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :