صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
با تلاش متخصص جراحی عمومی بیمارستان تأمین اجتماعی همدان، یک توده به وزن بیش از۵ کیلو گرم از شکم یک بیمار خارج شد.
به گزارش بولتن نیوز، توده‌ای به وزن ۵ کیلو و ۱۰۰ گرم با تلاش دکتر شبیری متخصص جراحی عمومی از شکم یک بانوی ۵۷ ساله که مدت ۵ سال با این مشکل دست به گریبان بود خارج شد.

شبیری گفت: این بیمار به تصور چاقی موضعی از ناحیه شکم در این مدت به پزشک مراجعه نکرده بود و با علائم تنگی نفس و درد در ناحیه شکم به بیمارستان مراجعه کرد که وجود این توده در شکم وی تشخیص داده شد.

وی افزود: منشاء این توده‌ها از تخمدان و کیستهای موجود در این ناحیه است و به همین دلیل در زنان بیشتر مشاهده می‌شود و اگر به موقع تشخیص و درمان نشود اندازه آن بزرگتر می‌شود.

شبیری از بانوان خواست در صورت چاقی در ناحیه شکم این مشکل را جدی گرفته و اقدامات تشخیصی و درمانی را به موقع انجام دهند.
منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها: توده ، بیمار ، همدان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :