صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
باشگاه استقلال قصد دارد از هافبک ازبکستانی شکایت کند.
به گزارش بولتن نیوز، سرور جباروف پس از اینکه مدتی به صورت قرضی راهی تیم فوتبال سپاهان شد، پس از اتمام فصل حاضر نشد به ایران بازگردد و با استقلال قرارداد امضا کند.
 
استقلال با او قرارداد یک سال و نیمه بست اما به دلیل محرومیت از نقل‌و‌انتقالات در قرارداد قرضی و همچنین توافق‌نامه به سپاهان داد.

جباروف پس از گذشت چند ماه از حضور در ایران اعلام کرده که قصد ندارد ادامه فوتبالش را در ایران سپری کند. به همین دلیل پس از انجام آخرین بازی لیگ راهی کشورش شد.
 
گفته می‌شود که استقلالی‌ها قصد دارند در صورت عدم بازگشت این بازیکن از او شکایت کنند.
منبع: خبرگزاری میزان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :