صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
سرمربی آرسنال بی‌اعتنا به آینده‌اش می‌خواهد از شب قهرمانی تیمش لذت ببرد.
به گزارش بولتن نیوز، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال برتری 2 بریک تیمش در فینال جام حذفی انگلیس  را حاصل درخشش شاگردانش دانست و ادعا کرد اصلا به فکر آینده‌اش نیست. 

او گفت: از همان دقیقه اول بازی عملکرد بسیار خوبی  ارائه دادیم. در طول فصل بسیار اذیت شده بودیم و این بار بسیار متحد و مسئولیت پذیر در میدان حاضر شدیم.تیم من با یک یا 2 بازیکن خوب شرایط بسیار بهتری خواهد داشت.  این نمایش، باعث افتخار است.

او در ادامه افزود: از اینکه 7 بار موفق به فتح جام حذفی با آرسنال شده‌ام، افتخار می‌کنم. هیچ تیمی مثل ما نتوانسته یک فصل بدون شکست قهرمان لیگ شود و 7 بار جام حذفی را ببرد. در روزهای آتی تکلیف آینده من روی نیمکت آرسنال روشن‌تر می‌شود اما فعلا ترجیح می‌دهم از این قهرمانی لذت ببرم و به آینده فکر نکنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: ونگر ، آرسنال ، قهرمانی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :