صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
سرمربی جدید تیم تراکتورسازی در محل این باشگاه حاضر شد.
به گزارش بولتن نیوز، یحیی گل‌محمدی که هفته گذشته با عقد قراردادی رسماً سرمربی تیم تراکتورسازی شد، صبح امروز (شنبه) در محل این باشگاه حاضر شد.
سرمربی جدید تیم تراکتورسازی صبح امروز به تبریز رسیده و مستقیم از فرودگاه به باشگاه رفته است. گل‌محمدی قصد دارد از امکانات باشگاه تراکتورسازی بازدید کرده و سپس به تهران برگردد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :