صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
دلیل جاماندن ۴ تن از بازیکنان تیم ملی از سفر به اتریش مشخص شد.
به گزارش بولتن نیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان بامداد فردا در حالی برای برپایی اردویی یک هفته‌ای راهی اتریش خواهد شد که وحید محمدزاده، ساسان انصاری، حامد لک و محمدحسین کنعانی‌زادگان به خاطر عدم صدور ویزایشان، نمی‌توانند سایر ملی‌پوشان را همراهی کنند.

در لیست جدید تیم ملی برای اردوی اتریش، تعدادی از بازیکنان نام برده، برای اولین بار در یک سال اخیر به اردوی ملی‌پوشان دعوت شده بودند. از این رو، آنها برای شرکت در اردوی اتریش نیاز به ویزای شینگن داشتند که چون فدراسیون فوتبال برای ویزای آنها دیر اقدام کرد، آنها نتوانستند سایر ملی‌پوشان را در اتریش همراهی کنند. صدور ویزای شینگن حداقل یک تا دو ماه زمان می‌برد، در حالی که فدراسیون فوتبال دو هفته پیش برای صدور ویزای بازیکنان جدید تیم ملی اقدام کرده بود.

دیگر نفراتی که همراه تیم ملی عازم اتریش خواهند شد، چون در یک سال اخیر سفر اروپایی داشتند، نیازی به صدور ویزای شینگن برای آنها نبود.

تیم ملی کشورمان پس از اردوی اتریش راهی مونته‌نگرو می‌شود و دیداری دوستانی با تیم ملی این کشور برگزار می‌کند. شاگردان کی‌روش 15 خردادماه به تهران بازخواهند گشت و بیست‌ودوم همین ماه، در چارچوب انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه، میزبان تیم ملی ازبکستان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: پشت پرده ، ملی‌پوش ، اتریش

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :