صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
سرمربی الهلال عربستان پس از پیروزی مقابل استقلال خوزستان به بازیکنانش استراحت دو روزه داد.

به گزارش بولتن نیوز، تیم فوتبال استقلال خوزستان شب گذشته در بازی رفت مرحله هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مسقط میزبان الهلال عربستان بود که با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

کاروان الهلال بامداد امروز به ریاض رسید. رامون دیاز، سرمربی الهلال پس از فشار بازی‌های چند هفته گذشته به بازیکنانش استراحت دو روزه داد و آنها از روز جمعه به تمرینات برخواهد گشت.

دیدار برگشت الهلال با استقلال خوزستان چهارشنبه(10 خرداد) در قطر ساعت 24 برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :