صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در حادثه واژگونی مینی‌بوس در محور جاده قدیم ساوه- تهران ۲۵ نفر مصدوم شدند.

به گزارش بولتن نیوز، مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور خاطر نشان کرد: در ساعت ۱۵:۰۵  دقیقه امروز سه‌شنبه دوم خرداد مرکز پیام  اورژانس ۱۱۵ شهرستان ساوه از وقوع سانحه یک دستگاه مینی‌بوس به  آدرس جاده قدیم تهران_ورودی اول شهرصنعتی کاوه مطلع می‌شود که بلافاصله ۴  کد عملیاتی (شهرصنعتی، سیلیجرد، سلفچگان و هلال احمر رنگرز) همزمان فراخوان و به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس کشور ادامه داد: آمبولانس اورژانس شهرصنعتی در مدت زمان کمتر از  ۵ دقیقه به محل حادثه رسید و مصدومان حادثه را تریاژ و اولویت بندی کرد و ۲۵ مصدوم این حادثه را بعد از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان‌های شهید مدرس و شهید چمران منتقل کردند. حال ۲ نفر از مصدومان وخیم اعلام شده است.

منبع: ایلنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :