صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار گفت: واژگونی یک دستگاه کامیونت در شهریار ۵ مصدوم برجا گذاشت.
به گزارش بولتن نیوز، احمد کریمی، با بیان این که دوشنبه شب واژگونی یک دستگاه کامیونت به سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار اطلاع داده شد، افزود: آتش نشانان به محض اطلاع از این حادثه به سرعت راهی محل حادثه در محور « هفت کوی» به شهریار شدند.

وی ادامه داد: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه کامیونت واژگون شده و بر روی خودرو پژو پارس افتاده است.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار افزود: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه اقدام به رها کردن افراد مصدوم و تحویل آن ها به اورژانس برای انتقال به بیمارستان کردند.

وی گفت: متاسفانه این حادثه علاوه بر وارد کردن خسارت مالی فراوان، ۵ مصدوم برجا گذاشت.

بر اساس این گزارش هنوز علت حادثه تصادف و واژگونی کامیونت مشخص نیست. 
منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :