صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
سطح مسابقات پایین نبود
فرنگی‌کار وزن ۵۹ کیلوگرم کشورمان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا، حال خوبی نداشتم و بی‌حال بودم که این مسئله بیشتر به خاطر شرایط تغذیه بود.
به گزارش بولتن نیوز، سامان عبدولی در مورد کسب مدال برنز در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا در هند خاطرنشان کرد: مسابقات سطح خوبی داشت. مشکل خودم بودم که نتوانستم طلا بگیرم. حال خوبی نداشتم و بی‌حال بودم که این مسئله بیشتر به خاطر شرایط تغذیه بود.

وی ادامه داد: در حالی که روزم نبود باز هم از همه سرتر بودم. از حریفم هم جلو بودم اما باختم. همه کشتی‌گیران خوب بودند و برخی از حد خودشان هم بهتر ظاهر شدند. البته سطح مسابقات پایین نبود. بچه‌ها تمرینات سنگینی داشتند و با تمام وجود کشتی گرفتند و خوب هم کار کردند.

فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم کشورمان در پایان گفت: فعلا به صورت شخصی تمرین می‌کنم تا زمانی که مسابقات انتخابی تیم ملی و بعد جهانی آغاز شود. امیدوارم این بار به حسرت کسب مدال طلایم پایان دهم.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :