صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
سرمربی ذوب‌آهن به احتمال خیلی زیاد در این تیم ماندنی خواهد شد.
به گزارش بولتن نیوز، باشگاه ذوب آهن به احتمال خیلی زیاد قرارداد سرمربی تیم خود را برای فصل آینده تمدید خواهد کرد. اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن بعد از برگزاری جلسات مختلف در نهایت به این نتیجه رسیده‌اند که قرارداد مجتبی حسینی را برای یک فصل دیگر تمدید کنند. قرار است اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این تصمیم در یکی دو روز آینده عملی شود.

حسینی فصل پیش با ذوب آهن به مقام چهارمی لیگ برتر رسید و اما در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست از گروه خود در مرحله مقدماتی صعود کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: حسینی ، ذوب‌آهن ، تمدید

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :