صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
سرمربی بایرن در فصل آینده از تیمش جام‌های بیش‌تری می‌خواهد.
به گزارش بولتن نیوز، کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن‌مونیخ پس از بالای سر بردن سینی نقره‌ای بوندس‌لیگا توسط کاپیتان تیمش برای پنجمین بار متوالی و پایان فصل لیگ آلمان با قهرمانی تیمش از زحمات فلیپ لام و ژابی آلونسو، 2 بازیکن بازنشسته باواریایی‌ها تشکر کرد.

 او گفت: جو منحصر به فردی در ورزشگاه حاکم بود. خوشحالم که هواداران برای آلونسو و لام سنگ تمام گذاشتند. عدم حضور آن‌ها در فوتبال در فصل آینده خلا بزرگی است. نام این 2 بازیکن همیشه در تاریخ باشگاه بایرن به یادگار باقی می‌ماند. 

 او درباره روند تیمش در جریان برتری 4 بریک مقابل فرایبورگ در هفته پایانی بوندس‌لیگا گفت: بازی منظمی را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم حتی با وجود قهرمانی زودهنگام هم انگیزه پیروزی را داریم. این پیروزی و جام را به هواداران بایرن تقدیم می‌کنم. فصلی خوب را پشت سر گذاشتیم اما توقع داریم فصل آینده جام‌های بیش‌تری ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :