صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
باشگاه تراکتورسازی تبریز پس از مذاکره با مربیان ایرانی سراغ مربیان خارجی می‌رود.
به گزارش بولتن نیوز، باشگاه تراکتورسازی که از ابتدای هفته جاری مشغول بررسی و مذاکره با گزینه‌های مدنظرش برای جایگزینی امیر قلعه‌نویی بود، از امروز (پنجشنبه) برای جذب سرمربی خارجی اقدام کرد.

تراکتورسازان با گزینه‌های داخلی‌شان از جمله نکونام، ویسی و گل‌محمدی صحبت‌هایی انجام داده بودند، اما حالا به دنبال سرمربی خارجی هستند.

با توجه به مصوبه فدراسیون فوتبال مبنی بر منع باشگاه‌های بدهکار از جذب بازیکن یا مربیان خارجی منع شده‌اند قرار است مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به دیدار مهدی تاج برود و جلسه‌ای را با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کند. آجورلو می‌خواهد از تاج مجوز حضور سرمربی خارجی در تیم تراکتورسازی را بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :