صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
سرمربی تیم فوتبال هیرنوین درباره دلایل نیمکت‌نشینی دو بازیکن کلیدی ایرانی و ژاپنی‌اش در بازی پلی‌آف اردویژه هلند توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش بولتن نیوز، تیم هیرنوین شب گذشته (چهارشنبه) در بازی رفت مرحله پلی‌آف سوپر لیگ یونان که جهت کسب سهمیه فصل آینده لیگ اروپا برگزار می‌شود، شکست 3 بر یک خانگی را برابر اوترخت پذیرا شد. در این میان نیمکت‌نشینی رضا قوچان‌نژاد پس از 34 هفته شگفتی هواداران و حتی رسانه‌های هلندی را به دنبال داشت. گوچی و کوبایاشی، دو بازیکن مؤثر ایرانی و ژاپنی هیرنوین در خطوط حمله و میانی در بازی با اوترخت روی نیمکت‌ نشستند.

یورخن استرپل، سرمربی تیم هیرنوین درباره دلیل نیکمت‌نشینی رضا قوچان‌نژاد و کوبایاشی در نشست خبری پس از بازی با اوترخت گفت: ما می‌خواستیم احساس امنیت تیمی در زمان تخلیه مخزن قدرت کوبایاشی و یا نبود رضا قوچان‌نژاد به عنوان بهترین بازیکن هیرنوین را ایجاد کنیم. سختی‌های زیادی در طول بازی با اوترخت داشتیم. این ارزشمند است وقتی شما برای اولین‌بار آن را انجام می‌دهید. رضا قوچان‌نژاد و کوبایاشی بازی‌های زیادی انجام دادند. برای مثال کوبایاشی از ژانویه سال گذشته تاکنون 80 بازی کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :