صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰
سرمربی جدید تیم سایپا هدف گذاری خود برای لیگ هفدهم را بر کسب سهمیه آسیایی قرار داده است.
به گزارش بولتن نیوز،  تیم سایپا از سال گذشته لیگ برتر با حسین فرکی به دنبال کسب سهمیه آسیایی از لیگ برتر بود اما این تیم نتایج دور از انتظاری گرفت و در نهایت مجبور شد برای بقا بجنگد. با حضور علی دایی در تیم سایپا مسئولان این باشگاه هدفگذاری خود را بار دیگر حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی قرار دادند.


علی دایی نیز برنامه هایش را برای رسیدن به این مهم تنظیم کرده و در جلسه هیات مدیره باشگاه سایپا نیز بر قرار گرفتن در بین 4 تیم اول لیگ برتر تاکید کرده است. با این شرایط پیش بینی می شود سایپا در نقل و انتقالات هم بازیکنان مطرحی را به خدمت بگیرد و برای رسیدن به روزهای خوب تلاش خود را انجام دهد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: دایی ، آسیایی ، سرمربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :