صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
بعد از مذاکره جدی با نکونام انجام شد
مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز شب گذشته نشستی را با عبدالله ویسی برگزار کردند.

به گزارش بولتن نیوز، بعد از مذاکرات جدی مسئولان باشگاه تراکتورسازی با جواد نکونام این بار آنها با عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته تیم سپاهان وارد مذاکره شدند.

درحالی‌که از نحوه مذاکرات نکونام با باشگاه تراکتورسازی این‌طور برداشت شد که وی قطعاً فصل آینده هدایت تراکتورسازان را برعهده خواهد داشت، اما مسئولان تیم اول تبریز شب گذشته با عبدالله ویسی نیز مذاکرات جدی انجام دادند و منتظر پاسخ نهایی این مربی هستند.

ویسی در کلاس‌های مربیگری حضور پیدا کرده و به همین علت پاسخ نهایی را به یکی، دو روز آینده موکول کرده است. باید دید سرانجام مسئولان باشگاه تراکتورسازی در نهایت با چه گزینه‌ای به توافق خواهند رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :