صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
نمایش رادیویی «من و ایام خوش بازنشستگی» ۲۷ اردیبهشت ماه از رادیو نمایش پخش می شود.
به گزارش بولتن نیوز، نمایش رادیویی «من و ایام خوش بازنشستگی» به کارگردانی اکبر زنجانپور درباره سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی است که قصد دارد با فروش آپارتمان کوچک، مغازه اغذیه‌فروشی راه بیندازد تا این ‌که ۲ نفر از همکارانش را می‌بیند که تصمیم دارند یک دفتر پلیس +۱۰ راه بیندازند و در این بین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

در این نمایش رادیویی بهناز بستان دوست، رضا عمرانی، علی زرینی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند.

«من و ایام خوش بازنشستگی» فردا ۲۷ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود.
منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :