صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
دروازه‌بان فصل گذشته فولاد خوزستان با پیشنهاد این بالشگاه برای تمدید قرارداد روبرو شده است.
به گزارش بولتن نیوز، وحید طالب‌لو که فصل گذشته در فولاد حضور داشت، به دلیل مصدومیت، بازی‌های آخر فصل را از دست داد. این در حالی است که مصدومیت این بازیکن به صورت کامل برطرف شده است ولی طالب‌لو هنوز برای فصل بعد تصمیم خاصی نگرفته است.

مسئولان فولاد اما به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌اند و تا چند روز دیگر وضعیت این بازیکن مشخص خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :