صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
سرپرست باشگاه پرسپولیس به عیادت هافبک تیمش رفت.
به گزارش بولتن نیوز، علی‌اکبر طاهری صبح امروز (دوشنبه) به همراه پندار خمارلو به عیادت کمال کامیابی‌نیا رفت. بازیکنان پرسپولیس هم عصر روز گذشته (روز شنبه) به عیادت همبازی خود رفته بودند.

کامیابی‌نیا روز گذشته کتف خود را به تیغ جراحان سپرد و تقریباً دو ماه‌‌ونیم دور از میادین خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :