صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
سرمربی لیورپول پس از برد پرگل مقابل وستهام گفت: به شاگردانم در رختکن گفتم که یک بازی دیگر باقی مانده است.
به گزارش بولتن نیوز، ساعاتی پیش در چارچوب هفته سی و هفتم لیگ جزیره لیورپول در ورزشگاه لندن میهمان وستهام یونایتد بود و توانست با 4 گل میزبان را شکست دهد. 
یورگن کلوپ پس از این پیروزی شیرین گفت: یک بازی فوق‌العاده بود ولی سخت، در پایان بر خلاف ابتدای بازی توانستیم عالی کار کنیم. ما گل‌های زیبایی به ثمر رساندیم اما در نیمه اول وستهام نیز چند موقعیت گلزنی داشت. مخصوصا می‌توانست تا قبل از نیمه اول بازی را حتی به تساوی بکشاند.
وی ادامه داد: وستهام واقعا این فصل خوش شانس نبود اما برای بدست آوردن جایگاهمان کمی هم اقبال داشتیم. 
مربی آلمانی قرمزهای مرسی ساید در خصوص بازی آخر گفت: اولین چیزی که در رختکن به شاگردانم گفتم این بود که هنوز یک بازی دیگر باقی مانده است. میدلزبورو گرچه هیچ چیزی برای باخت ندارد ولی ما نیز در همین موقعیت بوده و چیزی برای از دست دادن 3 امتیاز نداریم. 
کلوپ تصریح کرد: اگر ما پیروز میدان شویم لیاقت بازی در لیگ قهرمانان را داریم. اگر ببازیم نباید به اروپا راه پیدا کنیم. 
لیورپول با این برد 73 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به سیتی در مقام سوم جای گرفت.
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :