صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: هنوز برای آینده تصمیمی نگرفته‌ام، ولی باید در تیمی باشم که پیشرفت کنم.

به گزارش بولتن نیوز، علیرضا نقی‌زاده در مورد آینده‌اش در تیم گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: من همچنان با باشگاه گسترش فولاد قرارداد دارم، اما دو سه پیشنهاد خوب هم دریافت کرده‌ام. من باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم تا ببینم چه تصمیمی به نفع خودم خواهد شد.

«باید در تیمی باشم که پیشرفت کنم»، وی با بیان این جمله ادامه داد: من شنیده‌ام که هدف باشگاه گسترش فولاد جوان‌گرایی است و می‌خواهند هزینه‌ها را کمتر کنند. این درحالی است که فصل قبل مشکلات مالی خیلی آزارمان داد، ولی در رسانه‌ها از این موضوع صحبتی نکردیم. فعلاً که صبر کرده‌ام تا ببینم شرایط در چند روز آینده چطور خواهد شد.

نقی‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا عملکرد گسترش فولاد در فصل قبل قابل دفاع بوده است یا خیر، گفت: ما این پتانسیل را داشتیم که چهارم یا پنجم شویم، ولی با شرایطی که وجود داشت بد نتیجه نگرفتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :