صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
سرمربی پیشین پرسپولیس به دو باشگاه لیگ برتری برنامه داد.
به گزارش بولتن نیوز، یحیی گل‌محمدی مورد توجه دو باشگاه فولاد خوزستان و تراکتورسازی قرار گرفته و به هر دو باشگاه نیز برنامه داده است. سرمربی تیم اکسین البرز با این باشگاه قرارداد دارد اما گویا مشکلی برای ترک این تیم و بازگشت به لیگ برتر ندارد.

مذاکرات گل‌محمدی با باشگاه‌های فولاد و تراکتورسازی هر دو مثبت بوده است و امکان اینکه او به زودی با یکی از این دو باشگاه به توافق نهایی برسد زیاد است. البته در این بین احتمال رفتن گل‌محمدی به فولاد بیشتر از تراکتورسازی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :