صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
ستاره اسپانیایی اتلتیکو مادرید تاکید کرد که او و هم تیمی هایش ناامید نمی شوند و فصل بعد قوی تر از فصل جاری خواهند بود.
به گزارش بولتن نیوز، اتلتیکو مادرید شروعی توفانی برای رئال در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت و توانست در ۱۶ دقیقه نخست دو گل به ثمر رساند اما گل ایسکو در دقایق پایانی نیمه نخست پایانی بود برای تلاش شاگردان سیمئونه و باعث شد تا آنها از صعود به فینال بازمانند.
فرناندو تورس بعد از بازی گفت: ما حذف شدیم و طبیعی است که ناراحت باشیم اما از عملکرد خود راضی هستیم و براین باورم که هوادارن هم از عملکرد تیم محبوب خود رضایت دارند. شروع بسیار خوبی داشتیم و دو گل به ثمر رساندیم. باور کردیم که می توانیم به بازی برگردیم اما گل بدی که خوردیم همه چیز را خراب کرد.
او ادامه داد: برابر یکی از بهترین تیم های جهان بازی کردیم. ما ناامید نمی شویم و فصل بعد قوی تر از فصل جاری برخواهیم گشت. من روزهای خاصی را در اتلتیکو مادرید سپری کرده ام و باید بگویم که به وضعیت کنونی تیم افتخار می کنم و در بهترین روزهای خود به سر می بریم.
منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :